lørdag 20. september 2008

Vintage vinter


Scrappestafetten på scrapping.no suser avgårde med oppgave 4. Dette var mitt bidrag. Oppgaven gikk ut på å scrappe etter ulike stiler. Jeg fikk vintage.. Digger vintage for tiden.. Gjorde det ikke så veldig bra i avstemningen, men det gjorde meg egentlig ingenting.. er kjempe fornøyd med denne siden! :D Fikk endelig brukt det gamle DaisyD's arket jeg har hatt liggende i evigheter, men er så lekkert.. også synes jeg det ble bra med snøfnugg diecut-arket bak bildet.. I tillegg er jeg så vanvittig gla i det bildet av Felix.. Skikkelig deilige vinterkalde kinn og lyset ble så bra synes jeg. Tatt i skumring med 50mm :)

5 kommentarer:

Nina sa...

Å,så nydelig... Og Lisbet har rett, du har verdens nydeligste Felix :)
Og du, den awarden fortjener du virkelig, du lager de mest fantastiske LOer!
Ha en fortsatt fin søndag *klem*

Unknown sa...

Å for en fantastisk LO!!!

Aldeles nydelig *dåne*

Unknown sa...

ÅÅÅ nydelig LO!!!
Herlige farger og detaljer og ikkje minst nydelig bilde!!

Rasofiel sa...

denne var da bare utrolig nyyyydelig!!!!! <3

Wenche sa...

Denne Loen er så knallbra. Helt perfekt.