onsdag 12. november 2008



Dette er den siste lo'n jeg har lagd.. jeg fant noen herlig gamle papirer i en bunke på jobb, og måtte selvfølgelig teste de. Jeg har brukt Memories misten på ark og blomster, krøllet litt, og hatt på glossy accennt på blomstene.. ja.. Stæsjet litt som jeg liker. Bildet er av meg og HegeAL på treff hos Papir i hjertet.. Hege er en ordentlig herlig person og vi hadde ikke noe problemer med å finne på ting å snakke om når vi reiste hjem fra treff selvom vi surret rundt i en god halvtime for å komme oss ut av skien!! *lol* Hege er en fortreffelig kartleser! :D og kartet mitt var ikke større enn en knappenål... :)

4 kommentarer:

HegeAL sa...

for en smekker lekker LO da!!! Og takk, snuppa!! Du er jo min engel ;-)

Anne sa...

Denne lo'en var skikkelig lekker, og for et godt bilde av dere to. Nydelige farger som passer perfekt til bildet.

Rett og slett flott!

Nina sa...

Kjempelekker LO!! Og du, gratulerer med jobb på Bikuben. Nærmere himmelen kommer du ikke *ler* Er litt lite oppdatert på bloggen din, lenge siden jeg har vært her inne *rødme*

Ha en fin helg *klem*

Anonym sa...

Heia!
Må si jeg misunner deg jobben din bittelitt!

PS: det ligger noe til deg i bloggen min!