søndag 9. november 2008

første uken på ny jobb ferdig! :D

Den var vel strengt tatt ferdig på fredag, men jeg har ikke rukket å skrive før nå. Vi har feiret Kristian i helgen ( hele 28år) og da blir det alltid litt stress! 

Etter at jeg leverte oppsigelse på kiwi for ca 1mnd sia nå, så fikk jeg først jobb på Christiania Glasmagasin i Oslo. Det var ikke det at jeg ikke hadde lyst til å jobbe der, men problemene mine med barnevakt og sånne ting var fortsatt ikke løst. Da de har åpningstider til 19 osv. I tillegg ville jeg bruke mye tid på offentlig komunikasjon. Men så.. Fikk jeg tilbud om å jobbe på Bikuben på strømmen, fulltid! Det var et tilbud jeg absolutt ikke kunne slå fra meg! Så nå har jeg hatt min første hele uke der, og jeg stor trives. Dagene flyr avgårde og vi har masser av ting å gjøre! :D 

På den første dagen min fikk jeg en bukett nyyydelig orange roser og et kort det stod: "Velkommen til oss. Vi har gledet oss" Det er jo så fantastisk koselig og jeg blir egentlig veldig rørt! :D 

Gleder meg faktisk til jobb i morgen.. Det er noe jeg ikke har gjort på lenge! :D

5 kommentarer:

snupski sa...

Gratulerer med vel overstått første uke. Det er det vel forunt. Det er så deilig å kunne jobbe med noe som en trives med.

Jeg er selv ferdig med min første uke i min nye jobb.

Kos deg også sees vi helt sikker på din nye jobb!

Hvis du bor i Rælingen så er det barnehageplass ledig i min barnehage hvis du er i beit for barnevakt.

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei og takk for sist - det var så koselig at du sa hei til meg !!!

Vi sees nok snart igjen ;-)

Klem C-:

Lula sa...

ÅÅÅ Ble helt rørt når jeg leser her...vet hvor mye dette betyr for deg! Du jobber der du hører hjemme vennen! Jeg VET de får en fantastisk medarbeider;)

Jeg må se å komme meg en tur å besøke deg snart!

Maya sa...

Grattis med jobben...herlig med jobb i scrappebutikk...problemet mitt hadde bare blitt at jeg hadde tatt ut lønn i scrappesaker...hihi.

Elisabeth Helland sa...

hey, dette har jeg ikke fått med meg, du verden, GRATULERE!!!! tenke seg til så fantastisk å jobbe med det man liker aller best i hele verden ....bortsett fra mann, barn etc...hihi... dette unner jeg deg virkelig....

håper du og dine kjære får en flott dag....klem