onsdag 12. november 2008

Litt kurs ting..

Da har jeg endelig rukket å scanne inn noen av mine kurs ting.. Jeg har ikke lagd ferdig noen av mini-albumene.. vi får se om det blir gjort etterhvert.. :)

Dette kortet lagde jeg på det første kurset jeg var med på og det var Salte sitt kort kurs! jeg lærte masse synes jeg.. Men vi fikk litt liten tid, og jeg satte stor pris på at Salte hjalp meg til å bli ferdig med kurset på treffet senere på kvelden! Salte er ei ordentlig go jente altså! :D
Jeg ble stor fornøyd med kortet, og jeg må nok lage kort til jentene og gutten på jobb til jul! :D


















Dette er layoutene jeg lagde i ania sine kurs. Herlige kurs! Rakk å bli ferdig med begge layoutene og jeg ble forholdsvis fornøyd også. Artig å scrappe med hambly og i farger jeg aldri tørr å bruke selv. Jeg har fått skikkelig øynene opp for både prima og hambly! :D Takk for flotte kurs ania! :D



1 kommentar:

MN sa...

Så fint kort og nydelige LO´er.
Skulle ønske jeg også hadde hatt tid til å gå på noen av de kursene, men dessverre.. Tiden strekker ikke alltid til.