onsdag 18. februar 2009

Mesteroppgave 3..

Enda en ny oppgave er gjennomført. Denne gangen skulle vi scrappe en side med bruk av ordet "tenk" i tittelen. Det kunne bøyes, men jeg valgte å bruke det i tittlene "Tenk at du er vår baby". Det holdt til en tredje plass på denne lo'n.. og jeg er jo så klart veldig fornøyd med det! :)



I dag har vært en litt små stressende dag på jobben. Bestillingene fra CHA raser inn i butikken og jeg er som en liten unge på julaften når jeg står å åpner disse eskene. Jeg kjenner inspirasjonen kommer å tar meg, også har jeg ikke så mye tid til å sitte å scrappe hjemme. Jeg får nå i allefall gjennomført oppgavene mine i Mesterscrappen på et vis, men det blir litt lite tid til å lage noe til kurs. Men jeg har noen ideer.. så vi får se.. :) Ingen vet hva helgen bringer..

5 kommentarer:

HegeAL sa...

Nydelig som alltid! Og alle bilder er verdt å scrappe. Spesielt de man har få av!...og du...det er på tide å bytte ut headern din ja *lol*

Hege sa...

Nydelig! Så stilig med den klokka. Lekre duse farger og nydelig pyntet.

Hanna sa...

Ååå så nydelig! Burde jo skjønt at denne var din! Den gjorde inntrykk i konkurransen, og fikk min stemme da *klem*

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Denne var nydelig, liker så godt alle de små pyntedetaljene dine :)

_Kine sa...

Så flott layout! Og de thickersene må være mine all-time favoritter, altså. Her er dyrene. Er de ikke kule? :D