søndag 22. februar 2009

Mesteroppgave 4

Dette ble mitt bidrag til oppgave 4. Oppgaven var å lage en side som ikke hadde rette kanter på bakgrunnspapiret. Jeg valgte å scrappe noen litt morsomme bilder Krikke tok av meg når vi var i Budapest i februar i fjor. Han er helt håpløs med kamera mitt, og jeg må kommentere og gi han litt kurs før han skal ta bilde hver eneste gang. Ble godt fornøyd med denne siden. Har brukt masse nytt stæsj vi har fått inn på jobben.. www.bikuben.com

Transparentene er fra Penny Lane serien til MME
Starburst brads fra Karen Foster
journaling spot fra Bittersweet serien til Basic Grey
Rå kule Kraftstickers fra Hambly
Papirene er fra Flowerpatch serien til MM, et mønster fra BG serien offbeat og et fra Creative imagniations.. :)
Bokstav stickers fra Jenni Bowlin.. Tror jammen meg det var det jeg.. :)

2 kommentarer:

Grethebella sa...

Så fin lo. Den var en litt annen stil enn hva du pleier synes jeg. Likte den kjempe godt.

Ligger en award til deg i bloggen min :O)
Ha en fin dag!

Tonje sa...

Åh, denne LO'en var bare helt nydelig!! Flott fargesammensetning:-) Jeg har forresten også en award til deg i bloggen min;-)