fredag 13. februar 2009

Mesterscrappen oppg2

Innimellom kursing og andre sysler holder jeg på med Mesterscrappen på scrapping.no Forrige oppgave var å scrappe etter en annonse, la seg inspirere av farger eller oppsett. Jeg lot meg inspirere av både farger og oppsett. Resultatet ble denne. En høst side av Felix. Ble ganske fornøyd med denne og jammen vant jeg ikke avstemingen med denne også! Kjempe stolt! :)



Er det noen som har lagt merke til hvor kaldt det er eller?? Jeg orker knapt å sitte på scrapperommet uten å ha varme ovnen helt inntil meg. Gleder meg til våren jeg.. *sukk*..

3 kommentarer:

_Kine sa...

Så fin layout! Jeg går i hi snart hvis ikke kulda og det glatte føret forsvinner. Det legger jo unektelig en demper på humøret :P

lillesmor sa...

Kjempelekker lo, og en verdig vinner i gruppa di!! Alt passet så utrolig bra sammen, og bildet var knall. Ha en fin helg.

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Nydelig LO, Yasmin! Lekre farger, også fikk jeg en herlig høstfølelse da jeg tittet på den. Beundrer ditt blikk for detaljer!

Kulda ja, den kan gjerne forsvinne snart. Jeg er klar for våren nå jeg!