onsdag 13. mai 2009

J'adore

J'adore var tittelen på Tracie Hudsons kurs med paintables.. og jeg var på det kurset. Lo'n har endelig fått bokstaver og litt mer pynt.. :) Jeg koste meg masse på kurs og lærte å bruke akvarellblyanter som jeg senere investerte i.. Jeg synes det er så mye lettere å fargelegge med de! :)



Jeg ble ganske fornøyd med resultatet.. :) det må jeg si.. Jeg valgte å bruke tittelen til Tracie.. passet egentlig ganske godt på min lo også! :)

This Layout is from Tracie Hudsons class at bikuben the 29th of April! :) I now love the paintables and watercoloring pencils! :)

TFL

4 kommentarer:

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Ahhh, lekkert!

Lambi sa...

Så fin, nydelig!!! Fint med svart/hvit bilder og lekker fargeleging! Det har jeg også lyst å lære meg! Har akvarell farger så det er vel kanskje bare sånn at øvelse gjør mester!:)

oheidia sa...

Så hærlig LO og veldig inmponert over at du har fargelagt med sånne blyanter. Hærlig bilder av dere og du så skjønn liten gutt dere har!

Kommer innom på jobben din fredag tror jeg. Har hatt sittesår og vært litt for mye i ro men fredag skal jeg forhåndsbestille den nye qk maskinen :=)

Gleder meg masse til det!

Sasha Farina sa...

this is gorgeous yasmin!!! Love!