torsdag 6. august 2009

straks gift!!

Det er bare to dager igjen til jeg står der som en gift kvinne. Det er litt blanede følelser som farer gjennom meg nå så nære bryllupet. Jeg er ikke i tvil om å ha valgt rett mann, mer tvil om jeg valgte rett måte å gifte meg på. Det er så mye forskjellige meniger og forskjellige tradisjoner jeg ikke ønsker, og føler at noen blir litt påtvunget fordi det er vanlig.. Jeg og Krikke er ikke så utrolig tradisjonelle mennesker, og jeg har blitt både frustrert og lei meg de siste dagene. jeg håper bare at dagen blir fantastisk for oss begge, selvom jeg vet det er mye han gruer seg til. Jeg elsker han for at han spurte meg om jeg ville være kona hans, og jeg gleder meg til å være gift med han.. akkurat nå, skulle jeg kanskje ønsket at det gikk ann å hoppe over dagen... vi er vel i rute med alle tingene vi skal gjøre. Skal bare handle inn til middagen i morgen, øving i kirken kl 16. Også må bare dagen komme.

Jeg bare håper dagen blir bedre enn sånn jeg føler den blir nå...

Neste gang jeg blogger er jeg i hvertfall gift! uansett!! :)

Takk for at du leste...

8 kommentarer:

Lambi sa...

Hei i natten Yasmin! Ville bare ønske deg lykke til på bryllupsdagen din! Håper den blir mest mulig sånn som du ønsker at den skal bli og ikke sånn som andre forventer og mener at den skal være! Det er din og din kommende manns dag og bare deres! :) Gratulerer så masse for forskudd, må dere få et langt og lykkelig liv sammen! :) Klem

Lula sa...

Hei vennen!!

Jeg får nesten gåsehud av å tenke på alt du bør glede deg til på dagen din! Bare senk skuldrene og NYYYYT. Ikke tenkt på ting du ikke fikk gjort eller om du skulle gjort ting annerledes. Det er deres dag. Dere har store og ekte følelser for hvernadre, som familie og venner vil ta del i, fordi de er glade i dere:)

Jeg vet du blir aldeles vakker og gleder meg til bilder! Yasmin...Nyt!

Stooor klem fra Ann-Christin

Kristin Langnes sa...

Lykke til med bryllupet, dette kommer til å gå helt fint! Bryllupsdagen er en fantastisk dag uansett hvordan man velger å gifte seg og det er en dag du vil huske resten av livet. Det er ret og slett herlig.

Nyt den og nyt følelsen som nygift, den er utrolig herlig!

-Aina- sa...

gratulere med dagen<3

Wenche sa...

Ønsker deg all mulig lykke til på den store dagen. Gjør alt du kan for å ta et dypt pust inn, senk skuldrene og vær hedersgjest i ditt eget bryllup. Nyt dagen, den er DERES.

bestevenn sa...

Gratulerer med bryllupsdagen. Ønsker deg en super dag.

lillix sa...

Gratulerer med den store dagen.
klem til dere begge.

Grethebella sa...

Tenk at nå i skrivende stund er du gift.
Gratulerer så mye med dagen deres!
Nyt dagen og hverandre.

Klem