søndag 28. februar 2010

Skissedilla 48!!



Ja.. jeg er sendt ute som vanlig.. men denne har jeg i allefall laget etter skissedillas skisse nr 48.. :)Hååper jeg rakk å være med.. :) innlegget ble i allefall lagt inn kl22 følge min pc.. :)

Dette bildet av meg og mannen ble tatt øverst oppi "Det skjeve tårnet" i Pisa tidlig en søndagsmorgen.. og allerede da var det glo varmt å gå opp alle de ørten trappene for å komme øverst... :) Fantastisk utsikt derfra og absolutt verdt det, selvom det var tragt, varmt og langt til topps!

Jeg har brukt diverse restepapir på lo'n min.. :) Takk for at du svirret innom!

This page I made for skissedillas sketch nr48.. *lol* I was on a deadline and just had to publish it.. :) This page I've made with pieces of paper I've had laying around. Prima's, hambly.. This is me and my hubby on the top of the tower in Pisa, Italy. Thanks for looking. :)

5 kommentarer:

Wenche sa...

Kjempestilig LO du har laget.

Heidi sa...

WOW...nydelig!!!!!

HegeAL sa...

Det var jammen meg i siste liten ja!! Nyydelig bidrag med herlige fargekombinasjoner!

Takk for at du deltar!

Norske Scrappere sa...

Lekkert, stilrent og flott

Klem Jeanette

Maren sa...

Kjempeflott layout! Herlige fager :D

Ha en fin kveld!
Klem fra Maren :]