tirsdag 27. april 2010

Me in dublin...

Jeg har endelig fått litt tid til å sette meg ned å scrappe noe bare til meg selv.. Det er jo alltid kos da synes nå jeg.. :) Her har jeg scrappet meg selv i dublin. Det var da jeg kom opp med en god ide om å scrappe et bilde av meg selv tatt i de forskjellige byene jeg har vært i de siste årene. Da jeg var i amsterdam handlet jeg meg en kul bag som det stod me in Amsterdam på.. Derav tittelen på lo'n her. Så nå skal jeg rote fram bilder av meg selv fra forskjellige byer og ha som tittel "Me in..." :)

Her er i allefall "me in Dublin"



Jeg har brukt litt diverse på denne.. En gammel hambly jeg har hatt liggende, prima, de nye arkene fra Glitz design. Også en pynte stickers med bling på er fra glitz. En skikkelig uvanlig farge for meg å scrappe i, men jeg må si at jeg synes det faktisk ble ganske kult! :)

Takk for at du er innom å titter! :)

This is a layout with a picture of me taken in Dublin. When I scrapped this one I came up with the great idea to make a layout with me from every city i've been in. So this is the first "me in.." layout.. :) I've used prima flowers, all new papers form glitz design, hambly screen print, and stamps from inkido. Thanks for stopping by..

2 kommentarer:

Nina sa...

Åhhh, rå lekker LO ♥♥♥

*marion* sa...

Syns den ble råkul eg da , likte så godt bakgrunnen ser ut som den er i mange farger herlig, utrolig kul pynt å søtt bilde av deg da klem =)