onsdag 12. mai 2010

Cosmo Cricket

Vi i De kreative ble sponset med to herlige 6x6 blokker med de nyeste seriene til Cosmo Cricket. Jeg fikk prøve meg på "Earth love" serien og "Garden Variety" ..



Jeg likte vel "Earth love" blokken best. Den passet best i farger til guttescrapping og uteliv! :) Jeg valgte å klippe rundinger ut av blokken og spre de utover siden min. Distresset de og krøllet de sammen.. Har ellers brukt thickers og en liten fugl fra Maya Road og stifter fra stiftemaskin..



Hvis du har lyst til å se fler flotte ting fra Cosmo Cricket, kan du sjekke ut artiklen her. Takk for at du tittet innom meg! :)

"De kreative" at Norways largest forum Scrapping.no was so lucky to get sponsered by Cosmo Cricket. We got 2 6x6pad's of the new lines. I got "Earth love" and "Garden Variety". I've made this layout with the earth love pad. Loved this pad. Great colors! :) If you want to check out more projects with Cosmo Cricket, check out here :)

Thanks for stopping by! :)

3 kommentarer:

*marion* sa...

Denne her er så fantastisk fint AVSTEMT i fargene sine , alt passer perfekt alså , desuten så er du en formidabel å flink scrapper å så er du herlig selv oxo klem Marion

Grethe sa...

Dette var en herlig LO! Så avpasset i fargene, flotte bilder og et stilig oppsett!!
Denne likte jeg!

Merethe sa...

Så flott Lo. Likte stemningen og oppsettet godt.