lørdag 12. februar 2011

CHA - Donna Downey

Jeg var så heldig å få være med på kurs med Donna Downey som har designet endel av de canvas tingene, foam stamps og andre herligheter for Prima. Hun er jo et multi-talent, og jeg var med på et kurs der vi lagde veske! :)

Min er dessverre ikke helt ferdig enda, men her er i allefall et bilde av hennes ferdige veske.




Jeg tenkte å lage min veske bittelitt anderledes. Sånn at det passer mer til meg. Skal selvfølgelig poste bilde av den når den er ferdig. :)

Det var et super morsomt kurs. Vi satt i prima standen og hadde kurset. Donna er super energisk, morsom og en kjempe hyggelig dame! Jeg var den som hadde reist lengst for å komme på CHA av kurs damene. Alle synes det er må være fantastisk spennende å være fra Norge. Donna var så grei at jeg fikk ta bilde med henne.. Jeg ser dessverre så fjern ut den dagen.. men jah.. sånn er det dessverre..




Må også vise et annet herlig prosjekt som Donna har laget og det er dette utrolig søte canvas minialbumet som jeg selvfølgelig har fått Ellen til å bestille inn til butikken! :)

Ingen kommentarer: