søndag 13. februar 2011

Morsdag

I dag er det morsdag. Jeg er så dårlig på å lage kort til familie, så denne gangen tok jeg meg tida til å lage et kort til mammaen min.. :) Vi har og handlet inn en stor orkidee i den tøffeste vasen ever.. :) Jeg håper hun blir glad for den..


Jeg har kost meg med Glitz-produkter igjen.. Ark, paperlayers, whatnot er hentet fra Love Nest serien. Tyllen er også fra Glitz. De små brune bokstavene er teeny alphas, jepp også fra glitz.. :)

De har så myyye kult!! :)




Takk for at du tittet innom!

Today is mothersday, and I'm terrible to make cards for my family so I wanted to make one for my mother. We also got her a big orchid in a gigant vase. It's gorgeous! :)
I've enjoyed myself with glitz-products. I've used products from the love nest- line. Paper, paper layers, whatnot, teeny alphas and tulle is everything from Glitz. :) Thanks for dropping by! :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Et utrolig nydelig kort! Du bør lage flere kort til familien din... Jeg hadde blitt urolig glad for noe så fint :)

Ha en fortsatt fortreffelig søndagskveld!

Marianne-db sa...

Nydelig morsdagskort!

Sasha Farina sa...

mother's day? wow.. interesting! love that card!

Tracie H sa...

Thank you for dropping by my blog and leaving such a lovely comment.
Im sure your Mom was really pleased with the very pretty card which you made for her.
T.x.