torsdag 10. februar 2011

Pencillines sketch 224

Jeg er så i scrappemodus om dagen, så jeg måtte henge meg med på Pencillines skisse denne uken. Oppsettet er vel egentlig ganske likt skissedilla sin men jeg ble godt fornøyd med resultatet.. Jeg suuuuger i å ta bilder av lo'ne mine, men jeg bare måtte denne gangen siden den store prima blomsten bygger for mye i scanneren.. :)



Jeg har storkost meg med Glitz produkter igjen.. hihi.. Jeg har brukt ark, peek-a-bo's, whatnots, cardstock stickers, stempel og paper layers alt fra Glitz sin serie "Love Nest". Vi har selvfølgelig alle de produktene på bikuben. De finner du her: Love Nest :)
Blomstene er fra prima og bokstavene fra prima og creative imaginations. Blonden i hjørnet er fra inkido om jeg ikke tar helt feil.

Jeg blir så gla for alle kommentarer jeg får! Setter så stor pris på de! :) Takk for at du tok turen innom! :)

I'm so in a scrappy mode these days so I just had to scrap the pencillines sketch for this week. I hope I didn't wander too far of from the sketch but this is what I came up with. Mostly the product is from Glitz Design. Except from the alphabets is Prima and creative imaginations and the flowers are prima. :) Thanks for stopping by. Every Comment is highly appreciated.

5 kommentarer:

*marion* sa...

Så deilig at du scrapper igjenn har savna kreativiteten din klem Marion

Annette Thygesen sa...

Flotte farger mot hvit bakgrunn. Fine detaljer her.

Marianne/skorpionen sa...

Åhh...så nydelig og for noen herlige ark/farger!!

Fauve Design sa...

Your layout is beautiful!Thank you so much playing over at pencil Lines using my sketch!

Unknown sa...

beautiful layout!