tirsdag 15. februar 2011

Valentines day...

Ja.. jeg er veldig klar over at valentines day var for to dager siden. Det ble dårlig med feiring i dette hjemme da min kjære er på jobb i Stavanger og jeg er hjemme. Men, på onsdag kommer han hjem for et par dager, og da skal vi i allefall lunsje! :)

Tenkte å vise frem noen valentines prosjekter jeg har laget.. :)

Tidligere i januar hadde jeg et Valentines kurs på Bikuben. Det var et super hyggelig kurs med mange flotte damer. Og her er kortene vi lagde:



Jeg har brukt på dette kortet ark fra MM og fra MME. Motivet er en magnolia jente.. Dette er det første magnolia figur stemplet mitt.. hihi.. :)



Dette er et konvoluttkort jeg har laget i litt knæsj rosa - sølv stil. Har stemplet med et tekst stempel fra Magnolia. Vi har sprayet på med glimmermist på hvite e-line blomster fra Prima. Vi har kost oss skikkelig! :)



Dette er et papirpose kort.. veldig moro å lage. På dette kortet har vi brukt ark fra Magnolia.

Vi har en tradisjon på jobben der vi lager ting til hverandre på høytids dager sånn som påske, valentine, halloween osv.. Dette er en superkoselig tradisjon synes jeg.

Dette er det Egil får i år! :)

'

Tror nok han setter mer pris på en flaske med øl og litt chilinøtter enn slike jenteting jeg bruker å ordne til de andre.. hehe.. :) På disse prosjektene har jeg brukt:
På tagen: Glitz ark, paperlayers og tyll. knapper og blomster.
På Chilinøttene: Inkido mønsterark, Jenni Bowlin kartong og Glitz mini alphas.. :)

Takk for at du tittet innom.. Jeg setter stor pris på kommentarer! :)

This post is all about Valentines, even though I know it was two days ago. hihi.. :) In the end of january I had a valentines class. We made the three cards above.
Where I work, witch is a scrapbook store I might add, we have this tradition were we make cards and giftbags and whatnots to eachother and exchange them in the holidays like valentines, halloween, easter etc. The last project is a gift for one of my coworkers. I'm sure that he likes beer and chilinuts more than the girlstuff I give the others.. :)
Thanks for dropping by! :)

4 kommentarer:

- Jodie Lee - sa...

Hello Yasmin! Thank you for stopping by at the Pink Paislee booth at CHA to see the Butterfly Garden collection by Gypsy Chick!! Of course I remember you. You have such a smiling face, how could I forget!! Thank you for your support and your interest in my work! I like your blog. Your creations are very nice!

If you are on Facebook, I would love to have you join my group:

www.facebook.com/gypsychickdesigns

Jodie
Gypsy Chick
http://www.thegypsychick.blogspot.com
www.facebook.com/gypsychickdesigns

Elisabeth Helland sa...

så flott!!! lekre kreasjoner...
ha en fin fin feiring om enn dog litt på etterskudd

Grethebella sa...

Så flotte ting du har laget.
Ble ingen feiring her heller med en mann på jobb i Sandnes :)
Tipper Egil ble glad for gaven sin ;)
Ha en fin dag!
Klem Grethe

snupski sa...

Kjempe fine kort!! Flotte farger og morsomt motiv på det første. Jeg må virkelig komme meg på et kurs hos deg snart. Ha en kreaiv dag videre!! Klem Siv Anita