søndag 3. juli 2011

Skissedilla #118

Johoo! Nå er jeg i siget.. To uker på rad med Skissedilla! :) Denne gangen var den en nydelig skisse laget av nabon som jeg synes passet godt til disse bildene her. Jeg tror nok at jeg har sklidd litt ut av skissa, men jeg ble i allefall fornøyd med det ferdig resultatet! :)




Disse bildene er de første bildene som var tatt av lille Collin da han ble født. Jeg valgte nydelig papir fra Poppydesigns nyeste Kolleksjon "Barbeint". Har også stemplet med de nye sommerfugl stemplene hennes. De er bare så søte. :) Ellers har jeg brukt kakeservietter bak bildene.


Jeg har brukt Cameo fra Webster pages, Cherry blossoms fra Magnolia, Blomster fra Deilightful day collectionen til prima, roser og gardenia fra wild orchid crafts og Blomster fra Whisper collection til Prima.


Har også brukt bokstaver fra Prima og perlesnor fra Kort og godt.

Blir så klart gla for alle kommentarer og tusen takk for at du stoppet innom meg!:)

I made this for Skissedillas sketch number 118. I've used paper from a norwegian design company called "Poppydesign". I've also used a lot of diffrent Prima and flowers from Wild orchid crafts. This is the first pictures ever taken of my som Collin. Thanks for dropping by! :)

7 kommentarer:

TrineH sa...

Du er så råååååååå på å lage sider altså. ALt du lager blir til gull Yasmin. Elsker scrappestilen din... er lissom bare "swusj" så har du satt sammen den lekre siden. Ikke det at jeg vet hvor lang tid du brukte på denne men du er sånn med det meste du snuppa :) Vi ses på jobb i morra.

Natti natt klem fra meg :)

Carrin sa...

Virkelig flott! Så herlige bilder og flotte detaljer på rekke og rad her. Tusen takk for at du deltar!

Lise in Norway sa...

Denne virkelig falt jeg for Helt adorable altså :-)

-Aina- sa...

ååå se på den da♥Helt nydelig, Helt perfekte bilder på en så sart og delikat LO.♥
tror jeg snart ønsker meg en baby til , i vhertfall etter disse vakre bildene♥
Ønsker deg en fin torsdag videre

Sara sa...

beautiful!!!

Bodil sa...

Hei, hei...Nå har jeg tatt meg en runde i bloggen din og sett på alt det fine du lager. Du er dyktig og kjempeflink. Legger meg til som følger hos deg, så kommer jeg innom senere også.
Hilden Bodil

Anonym sa...

I love, love, love this layout Yasmin. Beautiful!
I hope you and your family are doing well :)