søndag 13. november 2011

Chic Girl kort...

Lørdagen kom og lørdagen gikk bare ved at jeg blunket i dag.. herre.. Har jobbet, og det var masse herlige scrappedamer innom butikken i dag! Så dagen fløy unna der. Har jobbet litt hjemme i kveld også. Og da blir det plutselig natta før man får snudd seg. :)

Tenkte å vise frem det siste kortet jeg hadde på Shabby Chic bursdagskort kurset mitt. Der vi lagde to kort. Det siste kortet ble jeg kjempe fornøyd med. Koste meg med de papirene jeg er omtrent like gla i som prima sine produkter, nemlig Glitz Design..


Jeg har lenge hatt lyst på denne stempel platen fra Clearly Impressed, nemlig butterfly girl. Den synes jeg er så herlig og det er en plate hvor du kan bruke mange av stemplene på. Jeg har stemplet henne med brun memento pute. Jeg har brukt ark fra Glitz serien "Beautiful Dreamer" nyyydelig shabby chic serie.. LOVE it.. :)


Som pynt har jeg brukt Kort og godt perle sirkel, Magnolia Cherryblossoms, Roser og roserknopper fra Papirdesign, Sommerfugler punchet ut i reste papiret fra Beautiful Dreamer. Knapper og hyssing, Doilies, Fjær og osteklut. Tilslutt toppet jeg det hele med Picket Fence Crackle Paint. :) Har også brukt litt bånd. Og en Martha Stewart bordpunch.

Takk for at du stakk innom meg! :)

I made this card for a shabby chic class I had earlier this autumn. I've made this with Glitz Papers and stamps from Clearly Impressed. :) I'm quite happy with the outcome of this card. It's Shabby and Chic! Thanks for dropping by. :)

4 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Nydelig kort, og veldig fin blanding av farger syns jeg. :) Er en fryd å titte her inne. :)

Sylvia sa...

Alldeles nydelig dette også :-))

-Aina- sa...

ååå for et lekkert kort.Kjenner scrappelysten bobler når jeg ser dette♥
skal ikke se bort i fra at dette blir liftet;)

Jeanette sa...

Kjempe flott og vakkert kort. Du er så flink til å få med så mange flotte detaljer på korta dine. Jeg LIKER E ;)