torsdag 22. mars 2012

Poppydesigns Påske blogghopp!

Velkommen! 


Hvis du kom hit fra Marianne Johanssons blogg så er du på rett spor. Hvis ikke? Gå tilbake til Poppydesign å start derfra.

Jeg har laget noen påskeprosjekter jeg gjerne vil dele.


Jeg har laget en påske godtepose, med egen "etikett" på toppen. Det er så veldig enkelt å lage og en morsom gave å gi bort. Jeg brukte Poppy-stemplet "speil" og stemplet dette to ganger inntil hverandre for å lage ettiketten. Etterpå klipte jeg den ut og limte den på posen. Jeg brukte Pink Paislee mistables paper og glimmermistene: Sun Sisters, Patina og Rum Punch for å farge papiret. Deretter stemplet jeg Poppy-stemplet "Mini Sommerfugl" på et mønsteret papir og festet på en liten perle på toppen. Pyntet med roser, fjær og et lite banner med "God påske" skrevet på.

Jeg har også laget en påske layout. Bildene er fra 2008 så det var kanskje på tide at det ble laget noe med de!:)


Jeg har kost meg med å teste de nye dylusions sprayene mine, og ja.. jeg er frelst og må selvfølgelig prøve å skaffe meg alle fargene! :) Har da sprayet egen bakgrunn, brukt et linje ark og en Poppy Design ark fra Panduro Kolleksjonen "Enchanted Forest" . Jeg stemplet med Poppy-stemplet "Bart" og lagde det til en bord. Takk Marinne for inspirasjonen! :) Synes dette ble skikkelig stilig og det bare viser hvor mye man kan bruke dette bartestemplet til! :) Ellers pyntet jeg med noen, ja.. jeg vil si eldgamle doodlebug blomster, knapper og fjær. Bokstavene er thickers og jeg har brukt en konvolutt fra Maya Road.  Tilslutt stemplet jeg på Poppy-stemplet "..så god som deg". Synes denne loen selv ble veldig sprek og fargerik. Må være noe nytt jeg har begynt med!: :)

Slik gjør du for å delta i påskehoppen:
1.. Besøk alle bloggene på lista. Lista vår er jo ikke så lang, så skal vel kunne gå greit? Sørg for å legge igjen en kommentar i hver blogg. Dette er den eneste måten vi kan sjekke at du har vært å besøkt bloggen. Legg deg til som følger av bloggene om du ikke er det fra før. Det er masse herlig inspriasjon å se, så det viktigste er å kose seg på påskehoppen!

2. I hver blogg er det et hemmelig ord. Samle sammen alle ordene i bloggene. Disse danner tilslutt en setning. Så du må innom alle bloggene for å samle ordene.

3. Tilslutt hopper du tilbake til Poppydesign bloggen. Fortell oss om hva du syntes om påskehoppen vår og skriv da den hemmelige setningen for å være med i trekningen av premien.

Mitt hemmelige ord er: KULT

Blogglisten ser slik ut:

Poppydesign - Vibeke Spigseth
Maria Hollum
Marianne Johannsson
Yasmin Tölche
og tilbake til Poppydesign igjen

Neste stopp herifra blir da rett tilbake til Poppydesign bloggen! Takk for at du tittet innom meg! :)

Poppydesign has a blogghop going on these days. I made these prosjects using some products from Poppy Design. Thanks for stopping by!:)

21 kommentarer:

Lakrisstang sa...

Så fin påskegodtpose! Og nydelig LO...... kjempeherlige bilder.
Takk for titten!

Linda Brun sa...

Herlige påskeprosjekter.
Blir koselig å treffe deg i helgen.
Hei og Hopp

( kan være lurt å slå av word verification )

Sissel sa...

Hei

eg falt virkelig for dine påske inspirasjon ;)
sprett og hopp

Linda's Dillerier sa...

Lekre påskeprosjekter, jeg falt spesielt for den nydelige LO, med masse flotte detaljer. Da hopper jeg tilbake til start.

Cecilia sa...

Nåååå virker det! Yey!
Superkul påskegodtepose og som alltid skikkelig fin LO! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke allerede har barte- og rammestempel??? :)
Hopper videre ... igjen!
Klem

Lena Katrine sa...

Stilige kreasjoner :)

Belinda sa...

Fabelaktig:) Deilig god påskeinspirasjon. Likte bloggen din veldig godt - herlig fontbruk og oppsett og tøffe design. Gleder meg til å følge deg videre:)

Kristine sa...

WOw her var det herlig inspirasjon til påske! Digger LO'en din.
Og ikke minst barte-stempelet!
Bart er digg <3

Ha en flott helg :)

Hei og hopp! :)

Gro sa...

Flotte påske ting du har laget! :)

Ha en knall kul påske! :)

Gro

Anonym sa...

Så koselig påskepose du har laget, Yasmin! Syns den er kjempesøt :-)

Og morsomt med bartestempelet på layouten :-) Syns det ble så fint med den kanten fra panduropapiret også, med sånn "tegnebord" :-) Passet så fint til temaet!

Flinka :-)

Hoppetihoppelopp!

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk stilig den godteposen altså! Og herlig Lo.
Kose deg masse på treff på det blide Vestland i helgen og ha det gøy på kurs. Det blir sikkert toppers!

Hoppetihopp!!

Lisbeths kort og scrap sa...

Herlig LO, og den godteposen var skikkelig fin - tenk å få en slik til påske!
God helg fra Lisbeth

synnøve sa...

Nydelig LO, så flott egendesignet bakgrunn med mister. nydelige bilder også da. hei og hopp....

Hildes Scrappeunivers sa...

Her kommer jeg hoppende ;)

Nydelig godtepose og en fantastisk flott LO ♥

Takk for herlig inspirasjon!

Ha en nydelig søndag.

Klem fra Hilde

GryA sa...

Herlig påskeinspirasjon! Tusen takk for titten.

Hopper tilbake til Poppy!

-Aina- sa...

Så utrolig vakker og stemingsfull LO♥
Og en ksolig godte pose.
Gratulere med DT;)
Så gøy å hoppe litt rundt i blogglandia.

Silje sa...

Knalltøff LO :) Takk for påskeinspirasjon - skal bli gøy å følge deg videre! Hopp, hopp tilbake til start..

MereteN sa...

Påskestemning og inspirasjonen siger inn her.
Takk for herlige innslag.
..Og ikke minst kos i påskehoppen.
God påske.
Klem

Calathea sa...

Skikelig nydelige kreasjoner du lager. Morsomt og hoppe innom her og se. Da skal jeg hoppe tilbake til utgangspunktet :)

EllenFossli sa...

De godteposene er så fine å gi bort:), har laget noen selv også. Digget stemplet fra Poppy på LO <3 Det MÅ jeg finne :) ar vært koselig å hoppe innom 4 fantastiske blogger :) Digget mye av det du har gjort, fantastisk blogg som jeg gleder meg til å følge :)

Wenche sa...

Flotte påsketing du har laget.