torsdag 5. april 2012

Santa Monica Pier

Jeg har denne gangen prøvd meg på fargepaletten i the Color Room. Det er ganske mange fargepaletter siden jeg har vært med. Men jeg er i lo modus fortiden, og da er det gøy å være med! :)

Her er jeg i hel figur (!) (noe jeg absolutt ikke liker) på Santa Monica febuar 2011 da jeg var med Ellen til Usa og var på CHA messe. På denne siden har jeg koooost meg med masse glimmermist! Må si at jeg er utrolig inspirert av Finnabiar fortiden, så jeg har hentet masse inspirasjon hos henne for å lage denne siden. Papiret jeg har som bakgrunn er mistable paper fra Pink Paislee. Blomstene og de små canvas sommerfuglene er fra Prima. Har også brukt knapper og små metall trykk knapper. Chipboard fra Dusty Attic og Tre fuglen er fra Kaisercraft. 


Jeg måtte le litt når jeg så på pakken når disse bokstavene fra Making Memories var fra.. 2005.. De er fra da jeg begynte å scrappe. Egentlig litt morsomt, men forsatt like brukbare.. vel.. limet var borte på de så jeg måtte lime selv. :) Glimmermistene jeg har brukt er: Patina, Lemon Zest, Rum Punch og True Blood. Den True Blod fargen er egentlig råkul.. dyyp rød og herlig. :)


Her er paletten jeg har jobbet etter :) Denne paletten har vært i Inzpira også. :) Takk for at du svingte innom meg, blir veldig gla for kommentarer! :)

I'm in a layout mode these days and I just had to try this weeks Color palette in the Color Room. This is a layout about me at Santa Monica Pier last February. I'm really inspired by Finnabair and I've used a lot of glimmermist on this. Thanks for stopping by :) 

6 kommentarer:

aina sa...

Så mye flott du lager!! Så fint med litt inspirasjon... Takk!
God påske :-))

Jeanette sa...

Dette var en super flott LO Yasmin og flott og endelig se et bilde av deg i helfigur for en gangs skyld :) Fargene var kjempe fine.Oppsette var stilig og pyntetn er like flott som vanlig :) Kjempe flink du :) Herlig at du er inne i LO modus. Kos deg masse. stor klem :)

*marion* sa...

Herlig å fargefylt , gøy å se sider dryppe frem her , men så liker eg alt du tryller frem da klem Marion

Elisabeth Helland sa...

denne løste du bra! vanskelige farger egentlig...synes nå jeg da....hihi..herlige detaljer du har med her, og jommen meg bilderik også gitt....flinka

Elizabeth sa...

Herlig lo! Utrolig lekker kombo av knapper og blomster!

Linda Brun sa...

Herlig layout og digg å kunne bruke 'gamle' skatter.
Digger flott bruk av mist!!
Ønsker deg en fortsatt god påske!