fredag 12. oktober 2012

Halloween..

Jeg synes at halloween er morsomt selvom vi ikke har den tradisjonen så godt planta her i Norge enda, men å lage noen morsomme kort det går ann hvert år! :)


Jeg har hygget meg så masse med å bruke papir fra "a man's view" kolleksjonen til Vibeke - Poppydesign. Den kan brukes til det meste. Selv halloween!


Det som er kult med papiret til Poppydesign er at det går ann å  pusse på det med sandpapir og gi det en skikkelig shabby look. Kartongen jeg har brukt er fra DCWV og er en av de første kartongpakkene jeg handlet. Den har en hvit kjerne og passet godt til dette kortet!


Gresskarene har jeg malt med Outrangeous Orange Gelate fra Art Anthology. Det samme med rammen som holder gresskarene sammen. Den er malt med Imperial Gelate. Malingen gir de struktur slik at de ser mer ekte ut. Ellers pyntet med noen enkle halloween brads. litt tyll og en doily. Trick or treat? :)

Takk for at du stoppet innom meg.. legg gjerne igjen spor. Det blir jeg såå gla for! :)

Halloween is a fairly new tradition in Norway but it's fun making some halloween projects every year. This card is made with Poppydesign paper and Art Anthology Gelate's. My two fav things mashed into one :) The paperline I've used is called "a man's view" and can be used in all kinds of projects, even halloween. The pumkins are painted with outrangeous orange gelate and the frame painted with Imperial Gelate. A bit of tull, a doily and some brads. Trick or Treat? Thanks for stopping by! :)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh Yasmin, jeg blir så glad og inspirert hver gang jeg ser noe av det fine du lager. Takk for at du er du, fineste Yasmin! <3

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig stilig og så tøffe de gresskarene ble!! Kult rett og slett!