søndag 14. oktober 2012

Just a card...

Et lite kort, ikke til  noen spesiell anledning. Dette er laget av en test rest jeg hadde på pulten etter at jeg hadde storkost meg igjen med å teste ut Art Anthology Gelate.


Kortet er laget av den rå bra kartongen til Canvas Corp. Den er så grov å fin! Jeg testet ut mur-stensilen til Prima og "Jungle Green" gelate på et Prima ark fra the Craftsman kolleksjonen. Dette ble så kult at jeg bare måtte lage det til et kort. Har ellers brukt noen små rester av ark på samt gir, klokke og blomster alt fra Prima. 


Et close-up bilde av pynt og gelate'n. Gelate'n gir en litt ustående strukur på arket også er det glitter i.. Alle trenger litt glitter engang i blandt! :) Dette kortet skal jeg sende til en ny venn av meg! ;) Takk for at du stakk innom! :)

I was playing with the Art Anthology Gelate, and I couldn't throw the scrap piece away, so I made a card! I've used only prima product on this and the "Jungle Green" gelate. I love the way the gelate feels on the paper. It gives it a great structure. This card isn't for any special occation. Just a simple card.. Thanks for stopping by! :) 

3 kommentarer:

*marion* sa...

Så lekkert , liker oppsette utrolig godt =)

Vibeke sa...

Lekkert - lekkert!! Du er kjempeflink!!:)

Torill sa...

Kjempetøft kort!
Nå gleder vi oss til helga når du skal komme og holde kurs for oss.Håper bare ikke det kommer så mye snø,for det er meldt opptil 30cm.i trøndelag.Og vi er jo ikke så langt fra trøndelag.
Da håper jeg du er skodd(bilen) for vinterføre.
Velkommen til Tingvoll,vi gleder oss stort til du kommer. :)

Torill