søndag 3. februar 2013

Kurs

Jeg skal holde litt kurs fremover på diverse plasser og tenkte her og lage en liten oversikt over kursene mine og noen sneakpeaks! :)

Jeg starter på Bikuben og holder 2 kurs og en demo:

Tirsdag 5/2-13 kl 18-21 - Art Anthology Journal Bok Kurs 

Onsdag 6/2 -13 kl 18-21 - Art Anthology Layout og Kort Kurs


Torsdag 7/2-13 kl.15-19 - Art Anthology Demo på Bikuben!

Kunne du tenke deg å være med på disse kursene? Send en mail til Ellen@bikuben.com for ledige plasser og påmelding. Håper å se deg på Bikuben! :)

Kurs på scrappetreff på Rensvik Samfunnshus i Kristiansund!

Jeg holder tre kurs på Rensvik Samfunnshus i Kristiansund. Kursene er som følger:


Mini album kurs og et Layout kurs.. Alle kursene koster 350,- Skal du på treff på Rensvik og kunne tenke deg å være med på et av de tre kursene så vær vennlig å send påmelding til wenche@korthobby.no

Kurs på Scrapp med hjertet i Tromsø 16-17 Mars. 

På scrapp med hjertet i Tromsø holder jeg 2 kurs. Et layout kurs og et mini album kurs. Begge kursene koster 350,- 


Sneakpeeks av de kursene som ikke er avbildet kommer etterhvert. :) 
Kunne du tenke deg å være med på kurs på Scrapp med hjertet i Tromsø? Send en mail til: scrappmedhjertet@hotmail.com

Da håper jeg at noen har lyst til å komme å "leke" med meg på kurs! :)



Ingen kommentarer: