torsdag 21. mars 2013

Gjeste designer hos 13@rts

For en liten stund tilbake ble jeg spurt om jeg kunne tenke meg å være gjeste designer hos det polske firmaet 13@rts. Det sier man selvfølgelig ikke nei til!! Veldig beæret av å bli spurt!



Jeg har laget to layouter med kolleksjonen "All is Love".. Flott kolleksjon i rosa og grønt.. Her ser du kolleksjonen jeg har brukt:


Jeg tenkte at jeg skulle vise fram en av layoutene i dag.. også spre tingene litt utover.. hehe :) 


Jeg synes arkene var veldig nydelige å flotte å jobbe med.. De er utrolig herlige til Mixed media Layouter.. Det som er litt kjedelig er at jeg tror ikke det er mulig å få tak i disse arkene i Norge.. 


Må si at jeg er bittelitt forelska i den wonky chevron stensilen til Balzer designs. Jeg sprayet først med litt mist.. Deretter brukte jeg stensilen med litt distress ink og stemplet et prima stempel på toppen.


Tittlen klipte jeg ut av et av arkene, samt rundingene jeg har puttet knapper i midten.. Elsker slike ark jeg kan klippe i.. såå mye billig pynt! :)


Et lite detalj bilde av Wonky Chevron stensilen med stempling og misting.. Synes tekst striper er en årleit måte å få skrevet det du vil si.. Digger tekst striper..

Er så stolt over å få love til å gjestedesigne for 13@rts.. :) Kommer en layout til om ikke så lenge.. Rååååsa layout. Takk for at du stoppet innom meg i dag! :)

I'm so proud to be a guest designer for the polish company 13@rts. I've made a couple of layouts with the lovely line "All is love". I'm showing the first layout I made with the papers. A bit of misting, stamping and distressing with stencils. Thanks for stopping by! 

3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

for en fantastisk flott LO!! Digger arkene, utrolig kule! og du har virkelig laget en nydelig LO her!
Stilig med stensilen og bakgrunnen! og nydelig bilde av dere!
klem

Vibeke sa...

Denne var helt herlig!! Utrolig kul!! Digger hvordan du har jobbet med bakgrunnen:)

Synnøve sa...

Lekker LO, Yasmin! Er enig at disse papirene er inspirerende.

Påskeklem til deg!