torsdag 7. mars 2013

Rosa Poppy Bursdag!

Det er min uke på Poppy bloggen og her kommer mitt andre prosjekt for uken! Vi er midt inni en god steam med bursdager her i familien og da passer det jo bra å få lagd noen kort! Denne gangen med det ene rosa arket i Kidz serien! :)


Dette kortet er laget med arket "Magic Butterflies" i serien "Kidz". Et enkelt kort med blomster og litt bling til ei lita jente som fylte 3år.. :)


Arket fra Poppy er så dekorativt i seg selv at jeg følte at jeg ikke trengte å pynte så mye med andre ark og mye pynt. Men bling må man ha til ei lita jente! :)

Takk for at du svippet innom meg i dag! Her skinner sola så nå skal vi ut å nyte! :) Ha en kreativ dag alle! :)

A card made with Poppydesign papers. This is made to a little girl celebrating her 3rd birthday! Thanks for stopping by today :) 

3 kommentarer:

Nora sa...

Helt nydelig Yasmin!
Veldig fint papir. Gleder meg til du kommer over påske :)

Synnøve sa...


Så nydelig kort! Lekre farger og fantastisk bling! Jeg liker også godt at det er enkelt i stilen. Flink du!

Klem

May Grethe sa...

Lekkert kort, vil tro 3-åringen faller pladask for dette med rosa, bling og blomster :)