tirsdag 19. mars 2013

Summer Sweet - Prima BAP March

Jeg rett og slett digget denne månedens Build-A-Page skisse på Prima bloggen. Så når jeg var på treff i helgen hos Scrapp med hjertet i Tromsø så var dette den lo'n jeg fikk lagd. Jeg leverte forrige måneds BAP og ble faktisk featured på Prima bloggen.. STOLT! : )

Her er skissa som jeg har brukt.. digger altså! :) 


og her er det ferdig resultatet : 


På denne har jeg brukt fjorårets kolleksjon "Sun Kiss". Alle arkene brukt er fra den serien.. Ellers har jeg pynta med diverse blomster da.. Måtte bare prøve å ha på den kjempe store blomstene jeg har lagt litt under bildet. Jeg synes den er så funky! 


For å freshe opp litt på bakgrunnen har jeg brukt en stensil for å lage mønstret i gesso. Deretter tok jeg en grunge chevron stensil og scattered straw distress ink og distresset litt igjennom stensilen. På toppen der stemplet jeg litt med et utrolig kult prima stempel fra i fjor. Sommerfuglen er klipt ut av et av "Sun Kiss" arkene. 

Jeg ble faktisk veldig fornøyd med hvordan dette ble tilslutt! Digger bildet av Collin også.. Får så herlig sommerfølelse av det altså! Takk for at du svingte innom meg! Blir veldig gla om du legger igjen et lite spor også.. 

This is my take on this months Prima Build-A-Page.. All the supplies used on this layout is from Prima. I loved the way this turned out! Thank you so much for stopping by today.. I'd be so happy for any comment! :)

8 kommentarer:

sannalippert sa...

beautiful!!!

Tone K. sa...

Nydelig !!
Herlige farger, bilder, blomster, oppsett, pynt.....lekkert..alt sammen :)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig Lo og så søt "gutten" din!

Unknown sa...

Ja, denne kan du virkelig være fornøyd med! Så utrolig fin!!

Birgitanita sa...

Nydelig skisse :)
og en flott LO du har laget.
Klem.

berta sa...

For en utrolig herlig LO,
Oppsett, farger detaljer og bilder, alt sammen var helt herlig!
Tusen takk for en herlig input!
Klemmer Gro

Vibeke sa...

Denne er nydelig Yasmin!!:)
En fantastisk vakker layout:)

Antje sa...

For en nydelig LO og herlig bilde av sønnen din !!