mandag 3. juni 2013

Skissedilla + Poppydesign = sant!

Jepp.. Det er min uke igjen over på Poppybloggen samt at det var en skissedilla søndag så hvorfor ikke kombinere de??


Jeg fortsetter de fargesterke sidene som har vært på bloggen den siste tiden. Denne gangen var det litt "tvungent" også fordi jeg deltar inne i casakreativ forumet på "Papiralongen". Oppgaven der var å scrappe fargebilder, samt at layouten skulle inneholde fargene rød, rosa, turkis og gult :)

Her er denne ukens skissedilla skisse: 

Og sånn ble min layout: 


Jeg har kost meg med poppy papir og stempler på denne layouten. Jeg har brukt diverse rester fra både nye og gamle serier. Samt et litt eldre ramme stempel. Stemplet tror jeg man kan få kjøpt i enkelte scrappebutikker enda.. :) 
Nærbilde av stemplingen. Stemplet først på bakgrunnen med script stempel. Rammene stemplet jeg på mønsterpapir fra poppy selvfølgelig, embosset de og klippet rundt. 


Takk for at du stakk innom meg i dag, og bli med å scrappe ukens skisse da vel? :)

My week on the Poppydesign blog, I also made it after this week's Skissedilla sketch. I hope you like it and want to join in at Skissedilla! :) Come and play!




4 kommentarer:

mosia sa...

it's great! nice colours and all the details!

Tone-Lill sa...

This is sooooo cool ... love it!!

sannalippert sa...

really nice layout and I like the sketch too - hope I find the time to play along :)!

ScrapArtDesign sa...

Wow! Oh Jasmin, this is so amazing! Love everything on it! So light and bright! Love the colors!