mandag 16. september 2013

Fjøsnissen - "Happy Christmas" - Inkido DT

I dag er det min tur over på Inkido bloggen og for noen få dager siden dumpet det en herlig pakke med godsaker fra Inkido ned i postkassa mi. Eller.. kremt.. den ble levert på døra :) 

Jeg har utfordret meg selv veldig på denne layouten og brukt et bakgrunnspapir jeg normalt ikke ville ha brukt som bakgrunn. Jeg synes det personlig er vanskelig å bruke et ark hvor det egentlig er et stort bildet på for jeg synes at jeg ikke kan være så kreativ på de sidene sånn jeg er på et ark som er mer eller mindre blankt. 


Jeg har brukt den nye serien "Happy Christmas" fra Inkido. Synes det passet godt til bildene når Felix finner pakker fra fjøsnissen i fjøset. Papiret blir på en måte en liten historie om at nissen allerede hadde vært å levert pakker i fjøset.. Eller noe sånt.. :) 

Jeg valgte å bruke to bilder på siden. Stanset også ut snøkrystaller i arket "Happy Christmas Song". Har også brukt perler fra Inkido. 

Er vel egentlig litt tidlig med julescrapping men.. :) Takk for at du stoppet innom meg i dag.. Ha en fin kveld videre.. Nå er det straks Sinnasnekker'n" :)

New layout today with papers from Inkido's last collection called "Happy Christmas". Really challenged myself by making this layout. I never use a pattern like this for my layouts. I tend to thing they are too "finished". I hope you like it! Thanks for stopping by :) 

2 kommentarer:

Torun sa...

Så flott det ble! Skjønner at du synes det er vanskelig å være kreativ, når arkene i seg selv er så fine som dette. Veldig koselig LO ble det!

Henrikke sa...

Nyydelig Lo! Vanligvis liker jeg ikke Loér med så store bilder på mønsterarket, men det er jo kjempe fint. Gud så lekkert, og så utrolig mange detaljer! :-)