søndag 13. oktober 2013

Skissedilla #228

Forandring fryder sies det.. og i Skissedilla er det noen forandringer som har tredd i kraft fra og med skisse nr #228. Jeg må si at jeg er utrolig stolt av å være på teamet til Skissedilla! :D


Forandringene er at nå er det månedsutfordring i stedet for en ny skisse hver uke. Denne månedens skisse er laget av Linda Brun og ser slik ut: 

Og her er min tolkning av skissen: 

Jeg har brukt ark fra Basic Grey. Chipboard og Bagde fra 3rd Eye, Blomster fra Prima. Stempelet er et rollerstamp fra Glitz. Mistingen er fra Art Anthology. 

Jeg håper mange har lyst til å være med å leke med månedes skisse. Ny skisse blir lagt ut første søndag i November. Takk for at du stoppet innom meg! :) 

New changes over at Skissedilla! We have now monthly sketch challenges instead of weekly. We hope many will join in! Thanks for stopping by me today! :)



1 kommentar:

MichelleMc sa...

Wow! Amazing page! Love all the details!